Jangan Terlalu Memilih =="

Assalamualaikum wbt :)
Welcome back dear, wee~ (^^.)
Hari ini aku nk bagitau sikit kat kau "JANGAN TERLALU MEMILIH PASANGAN" sangat okey. Bukan apa, aku tengok dari gaya kau semuanya nak "SEMPURNA". Taklehlaa gituu weh. Manusia tak ada yang sempurna melainkan ALLAH TAALA. Kau bukannya sempurna sangat aku tengok, sudahlaa perangaii menyakitkan hati perut aku. Ohh aku tahu, kau perasan yang kau HENSEM sangat eh? Whahaha boleh hanyutlaa dear. Jangan kau terlalu taksub dengan rupa kau tuh boleh tak? Sekali ALLAH nak tarik, fuhh sekejap jer dear. Aku bukan apa weh, aku simpatilah kat kau. Aku tengok kau macam teliti sangat nak cari teman hidup. Kau dengar nih, " RUPA PARAS BUKAN TIKET UNTUK BAHAGIA AH", yang penting hati tu mesti ikhlas. Okeylaa eh? Harap kau fahamla apa yang aku cuba sampaikan kat kau. Lagi satu, kau tak payahlaa nak main2 kat hati perempuan. Kalau kau tak ada hati kat si dia, terus terang je. Tak payah nak tunggu sampai cinta tu dah mula berputik dalam hati si dia. Sakitt wok kalau cinta bertepuk sebelah tangan.
# Pesan Untuk Diri Sendiri Jugak. CintaCanon

No comments:

Post a Comment