Bulan Ramadhan Datang Lagi.

Assalamualaikum wbt.


Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah sebab aku diberi peluang untuk berpuasa pada tahun ini. :')
Tahun ni ialah tahun pertama aku dapat berpuasa bersama-sama dengan pacar aku TUAN ABDULLAH HAZIM. xoxo thanks a lot sebab kau kebal dengan perangai aku! Double tabik aku tabik kat kau, HAHAHA. And one more thing, tahun ni tahun pertama juga aku berpuasa dekat kolej, wahahaha jauh dari parents :'( iskk iskk tapi aku okay jerr! *bajet cool maa*

Btw, dalam bulan ramadhan tahun ni aku nak buat baik dengan semua orang :) jadi kepada haters tegar aku tuh, aku harap stop ah dari jadi budak non-matured. HAHA wakk lu~ Aku dah minta maaf dengan semua orang, bulan ramadhan kali ini aku nak penuhkan dengan amal jariah. Boleh ke tidak? Aii aii mesti boleh punyaa~ Ngeh ngeh ngeh.

Okaylaa, selamat menyambut bulan ramadhan semua. Jangan ada yang sengaja tinggal puasa, kecuali yang harus maa! 

Selamat Berpuasa


No comments:

Post a Comment