Cerita Tanpa Tajuk

Assalamualaikum wbt.

Dah lama rasanya tak buka blog. Tak sempat nak belek-belek blog and facebook sebab busy dengan study. Minggu ni minggu study week sebelum final exam. Study pom err~ lalala HAHAHA. Selama aku stay kat UiTM Machang ni, banyak sangat perkara yang aku dah belajar. Sepeti contoh "Jangan Buat Assignment Last Minute", kalau tak memang tragis gila kot nak siapkan untuk presentation keesokan harinya. 

Hm lupakan pasal benda tuh. Sekarang kita fokus pasal benda lain pulak okay. Hei nak kenal dengan rakan-rakan sekuliah aku tak? Tengg tetenngg~



Dari kiri aku, Ebot, Sarah, Chek, Syerah


Korang semua memang kaw-kaw best. HAHAHA thats all for today. INSYAALLAH kalau ada kesempatan aku akan  sentiasa mengupdate blog aku ni tau. HIKHOKK peace (Y)

No comments:

Post a Comment